Idenity Graphic
Novinky
\Smile Company
Kalendár
Plány Spoločnosti
Kontakt a Sponzory
Fnančný plán
Marketingový plán
Plán ľudských zrodojov
Plán výroby
Reálne skúsenosti
Plány k stiahnutiu

----------------------

Finančný plán

Zatiaľ vo výstavbe, ak Daniela dodá, určite si tu niečo nájdete.

Naspäť navrch

-----------------------

Marketing

Oddelenie marketingu pozostáva z 5 Študentov OA: Viceprezidentka marketingu - Marcela Hovančíková, zamestnanci - Lucia Bosáková, Katarína Markuliková, Miroslava Poradová, Michal Krestián.

Marketingový tím je zodpovedný za vytvorenie a rozvoj marketingovej stratégie spoločnosti SMILE company. To znamená uskutočniť dôkladnú prípravu predaja, zaznamenávať výsledky predaja, rozvíjať program predaja a plánovať reklamnú kampaň. Naša práca je jednou z najdôležitejších, pretože pomôže stimulovať predaj a bude garantovať úspech spoločnosti.

Marketingové oddelenie má niekoľko špecifických povinností:

• Vytvoriť a plniť marketingový plán

Tento marketingový plán by mal pomôcť identifikovať potencionálnych zákazníkov, stanoviť férovú cenu, naplánovať spôsoby propagácie alebo distribučnú stratégiu a pripraviť a rozvinúť program motivácie.

Stanoviť ciele predaja a rozvinúť stratégie na ich dosiahnutie. Rozvíjať verejné reklamné kampane.

• Plánovať motiváciu predaja, súťaže a bonusy.

- Neustále aktualizovať údaje o predaji.

• Starať sa o vedenie

Pravdepodobne viac ako ktorýkoľvek iný tím budeme musieť ísť príkladom. Budeme musieť ukázať svoju nezávislosť a schopnosť .

• Zodpovednosť voči spoločnosti

Pracovníci oddelenia marketingu potrebujú rozumieť všetkým aspektom operácií spoločnosti. Tým, že budeme informovaní o problémoch jednotlivých oddelení a s ostatnými zamestnancami spoločnosti sa ich budeme snažiť výriesiť, pomôžeme tak našej firme dosiahnuť stanovené ciele. Na stanovení cieľov a pozorovaní dosiahnutého pokroku budeme úzko spolupracovať s ostatnými pracovníkmi spoločnosti.

• Zodpovednosť voči akcionárom

Každý z našich akcionárov investoval do našej spoločnosti svoje peniaze. Aj ked' sa celková suma môže zdať malá, treba s ňou zaobchádzať rovnako. Vložením peňazí ste prejavili dôveru našej študentskej spoločnosti a očakávate, že budú vrátené spolu s dividendami. Preto ich budeme spravovať rozumne.

Čo to vlastne znamená reklama alebo predajná propagácia?

Reklama - vytvorenie a umiestnenie verejného oznamu na podporu predaja výrobku. Mala by získať pozomosť a vzbudiť záujem, opísať vlastnosti, vysvetliť výhody, kladným spôsobom prekonať predpokladané námietky.

Pre výrobky spoločností ako je SMILE company sú najefektívnejšími reklamnými médiami plagáty, školský časopis a reklamné letáčiky.

Propagácia - všetko, čo pomáha predávať výrobok. Propagačné spôsoby zahŕňajú pomôcky priameho predaja, ako aj nápisy a výkladné skrinky na miestach predaja.

Čo na záver?

Môžeme byť a budeme úspešní. Musíme pochopiť svoje zodpovednosti, rozvíjať svoje schopnosti nevyhnutné k tomu, aby bola naša práca efektívna. Pretože úspech spoločnosti SMILE company závisí iba od nás.

Naspäť navrch

-----------------------

Plán ľudských zdrojov

Príhovor viceprezidentky ľudských zdrojov

Ako viceprezidentka ľudských zdrojov zodpovedám za udržiavanie podnikovej morálky a budem pomáhať ostatným členom spoločnosti pracovať ako tím.

Budem sledovať záznamy zamestnancov a koordinovať prípravu výročnej správy.

Mojou povinnosťou je tiež viesť doklady potrebné na výplatu miezd a asistovať pri publikovaní výročnej správy.

Vediem aj korešpondenciu s Junior Achievement Slovensko.

Kedže produktivita spoločnosti závisí hlavne od jej zamestnancov, ako viceprezidentka ľudských zdrojov chcem vytvoriť kolektív pracovníkov, ktorý bude dosahovať tie najlepšie pracovné výsledky. Budem sa im snažiť vytvoriť také pracovné podmienky, aby zamestnanci pracovali s láskou a bez stresu. Všemožne sa im budem snažiť pomáhať, aby sa im v spoločnosti pracovalo dobre, k čomu poslúžia aj pravidelné pohovory so zamestnancami.

No hlavne budem dohliadať na dodržiavanie morálky a spravodlivosti medzi zamestnancami na pracovisku.

Viera Nováková

viceprezidentka ľudských zdrojov

Naspäť navrch

-----------------------

Plán výroby

Príhovor viceprezidentky výroby na valnom zhromaždení

Prijatím pozície viceprezidentky výroby som sa stala vlastne zodpovedná za všetko, čo sa týka výroby našej študentskej spoločnosti. Plne si uvedomujem, že táto pozícia si vyžaduje, aby som zodpovedne riadila výrobu našej spoločnosti. Aby som dozerala na priebeh výroby, školila našich zamestnancov, aby vedeli odviesť čo najkvalitnejšiu prácu a týmto zvyšovali úroveň kvality našich výrobkov a služieb. S radosťou a zodpovednosťou budem dozerať a starať sa o to, aby naši zákazníci boli čo najspokojnejší s našimi výrobkami a službami a taktiež, aby celý výrobný tím pracoval presne a čo najkvalitnejšie. Osobne budem pomáhať svojmu výrobnému tímu pri výrobe a samozrejme aj so všetkými problémami, ktoré sa pri nej môžu vyskytnúť. Mojou úlohou je tiež pripravovať rozvrh nových výrobkov, starať sa o ich výrobu v požadovanej kvalite, množstve a ubezpečovať sa spokojnosťou zákazníkov. Neustále sa budem usilovať o to, aby sa naše výrobky predávali vo väčšom množstve a vyššej kvalite. Uvedomujem si, že táto pozícia neprináša len výsledky dobre odvedenej práce, pochvaly a úspechy, ale aj prípadné neúspechy a problémy, ktoré sa budem usilovať vyriešiť vo vzájomnej spokojnosti študentskej spoločnosti i zákazníka. Budem sa usilovať o to, aby sa ctení zákazníci radi vracali do našej spoločnosti a kupovali naše výrobky ako aj o čo najväčšiu prosperitu spoločnosti.

Martina Múdra
viceprezidentka výroby

Naspäť Navrch

---------------------

Reálne skúsenosti

Po chvíľach vyčerpávajúcich informácií, ktoré boli stanovené na začiatku podnikania by som Vás teraz rád oboznámil so skutočnosťami, s ktorími sa pri bežnom podnikaní stretne ktokoľvek z Vás. Najprv by som chcel vyjadriť svoj názor na vyššie uvedené hodnoty. Čísla, grafy, tabuľky a predpoklady sú síce ružové a vyzerajú veľmi sľubne, ale realita je častokrát úplne iná. Ak máte napríklad vo finančnom pláne uvedené, že náklady na mzdu budú predstavovať asi 500Sk / mesiac na zamestnanca skúste si len predstaviť, ako si môže školská spoločnosť, ktorú vlastní okolo 20 akcionárov vrátane 18 zamestnancov dovoliť vyplácať mzdu v danom mesiaci v danej výške. Pri niečom takom by to totiž znamenalo, že firma musí mať také obraty, kde čistý príjem činí minimálne 20 000 Sk, čo ,nehnevajte sa, nedosiahne určite žiadna. Mimochodom ak sme už pri simultánnych číslach, stihol si z Vás niekto všimnúť predchádzajúci tzv. "hospodársky týždeň" ? -myšlienka prenádherná, ale fingované výnosy neustále rastúce vo výške 1,9 mld. Sk je už trochu silná káva.(Hospodársky týždeň-podujatie poriadané OA SNV)

Naspäť Navrch

---------------------

Plány na stiahnutie

Kedže v živote človeka sú dni, kedy nič nestíha, veď aj my sme len študenti a chápeme ak sa Vám nechce čítať všetky tieto riadky, pripravili sme pre Vás možnosť stiahnuť si všetky tieto plány. Pre stiahnutie stačí kliknúť na príslušný plán a ten sa Vám uloží na Váš HDD. Pri downloadovaní nie je nutné použiť žiadny špeciálny download manager, ale všetky plány sú optimalizované tak, aby ste pri ich sťahovaní (napr. s FlashGet-om) nemali mať nijaké problémy.

Plány na stiahnutie:

1.Finančný plán
2.Marketingový plán
3.Plán ľudských zdrojov
4.Plán výroby
5.Podnikatelské plány + Stanovy a Prílohy

| Novinky | Smile Company | Kalendár | Plány | Kontakt a Sponzory | Domov |

Štatistika stránky
www.Naj.sk
tatistika našej stránky:)

Navštevovanosť stránky:
Pondelky 17,05%
Utorky 21,3%
Stredy 17,9%
Štvrtky 19,8%
Piatky 16,9%
Soboty 3,5%
Nedele 3,7%
Spolu 100%

Posledná aktualizácia:
02. 08. 2003